vineri, 19 decembrie 2008

Adolf Hitler



















Adolf Hitler a visat dintotdeauna sa devina un artist, asa ca in 1907 a plecat la Academia de Arta din Viena. El nu a putut trece insa de examene. A incercat si un an mai tarziu, insa tot nu a putut intra la Academie.

Chiar daca este greu de crezut, Hitler a avut si o latura sensibila, si a incercat sa isi arate frustrarile prin pictura.

A realizat numeroase tablouri si carti postale in perioada in care se afla la Viena. Lucrarile sale nu au revolutionat lumea artistica, el fiind catalogat un artist mediocru. A inceput prin a ilustra peisaje din natura, ulterior imitand stilul folosit de scoala germana. A redat prin picturile sale mediul urban, foarte popular la acea vreme, peisaje, portrete, flori, a pictat ce l-a inspirat.

Pictura a fost refugiul sau, dupa o copilarie dura si solitara si o viata dura.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Hola... hablas español? He visto que sigues mi blog, pero no te conozco. Si hablas mi idioma, podemos estar en contacto.

Un beso.

elena marin-alexe spunea...

Nu poate nimeni contesta genialitatea lui Hitler, doar ca a fost canalizata spre 'extremism negativ', din nefericire pentru cei ce i-au cazut victime, dar si pentru contemporanii lui.

Aytana spunea...

Ma bucur din suflet ca te-am descoperit intamplator pe blogul Tatianei.
Ma gandeam azi despre ce lucruri interesante as mai putea sa le povestesc kiderilor mei din clasa a VIII a fara sa ii incarc prea mult avand in vedere ca trec prin perioada dificila a tezelor.Asa ca ma voi inspira din ce ai scris tu pe aici.Sper sa nu te superi.
Sunt informatii noi si pentru mine.
Multumim.

criss spunea...

Multumesc mult ca m-ati vizitat....va pup

DoarATAT spunea...

Ce se intampla cu "Calator in timp" si "Criss art-Mirajul nestematelor", mie "nu-mi apar" ?
Hitler ca pictor...imi place, are spirit de observatie, rabdare, e metodic si tipicar. Si, in ce ai prezentat, mai bun ca mine (eu inca nereusind sa ma apuc de treaba; am atatea "trasaturi comune" cu Hitler ... incat m-ai pus pe ganduri, si, poate, nici nu ma mai apuc de treaba !)
~
Deocamdata sunt inrobit "supararii", dar nu am uitat sa-ti trimit "un zambet" etern: http://grosca.blogspot.com/2009/06/zambetul-tau.html , ma grabesc "sa vad daca si celelalte bloguri ale tale sunt OK." !

123456 spunea...

Beautiful pictures

Ron spunea...

The drawings of a madman.
One cannot separate the work from the man or his actions.